Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to proto, že psí maso je drahé.V

1 0
možnosti

...víte pane....pokud bude na balíčku napsáno..."konina"...nebo "pes"...tak si to klidně koupím....a sním  (nesežeru)...nevím jak jste dospěl k názoru...že poživatelé koniny, případně psů žerou...kdežto ostatní jedí....vegeteraiáni by pak podle vás mohli (třeba) papat....

4 0
možnosti

Čemu se divíme? Cpou nám soju a další náhražky pod výsměšným názvem "maso". Vnucují nám šrot pro prasata pod honosným názvem "cereálie" a my to zmanipulováni reklamou kupujeme a ještě si připlatíme. Ve Zverimexu mi řekli:"Hlavně nekupujte kočkám Whiskas, protože v nich není žádné maso a psům Pedigree, protože je to kvůli chuti tak přesolené, aby to žrali, že jim zničí ledviny"! Reklamní podvodncíi nám vnucují všechno"čistěskvoucí" (proboha, co to je za nesmyslné a neexistující slovo?), "zaručeně pravé a originální" a my jim skáčeme na špek, protože už se nikdo neodváží nazvat věci pravými jmény. V reklamě na auto se dozvíme, že šetří životní prostředí a naší peněženku, místo aby nám řekli, že je v něm motor ze šlapací tříkolky. Vždyť už je to k smíchu!;-(

4 0
možnosti

Protože pes je masožravec a masožravci normálně jako zdroj potravy v přírodě neslouží.  Byl by to energetický nesmysl.

3 0
možnosti

já mám psy rád, jedl jsem je nejednou (stejně jako ovci, prase, krávu, všemožnou drůbež, zvěřinu, koně, desítky druhů ryb a mořské havěti a kdovíco ještě).... když  máš chuť, není co řešit :-)

5 2
možnosti

P69a96v36e83l 29M31a63t96a83s

21. 2. 2013 23:15

Tady přesně sedí, co o sopbě napsal sám autor: "Persona z nektaru múz a piva živá".

Takže pro jistotu všechno napíše proloženým písmem, protože obsah je víceméně neskutečný blábol;-D

7 0
možnosti

J84o92s34e52f 97P21o15t83r

21. 2. 2013 22:36

Outsourcing není úspora nákladů, ale předání činnosti, kterou jsem si dělal sám, externímu dodavateli.

Např. mám nákladní autodopravu, ale spočítám si, že by mě vyšlo lacinější, aby moje výrobky rozváželo např. ČSAD. Takže prodám svá auta a sespíšu obchodní smlouvu s ČSAD - to přece není nic nenormálního, nebo je ?

3 0
možnosti

Je to nenormalni. Jak to, ze kdyz podnikam a chci zvitezit nad konkurenci, nevim si rady s tim, ze sluzby, ktere poskytuji, neumim nastavit ve svuj prospech a potrebuji k tomu ciziho.

0 3
možnosti

J57o58s86e85f 63P14o57t78r

21. 2. 2013 22:29

Asi si sedím na kabelu, nebo jsem retardovaný, ale přiznám se, že jsem nepochopil, co chtěl autor říci.

Předpokládám, že se chtěl zastat chudáků koňů. Naše civilizace spěje ke krachu a jedním z jeho ukazatelů je (kromě řekněme např. protěžování homosexuálů) i povyšování zvířat na úroveň, nebo nad úroveň člověka. Kůň je hospodářské zvíře a ještě před padesáti lety  lidé koně hospodářsky využili ( v tahu) a pak ho snědli. To je normální. Nenormální je, ho nesníst.

8 0
možnosti

co máte proti konině? Koňské salámuy se u nás normálně dostanou. A třeba v Austrálii se zas běžně sežene koňské maso (bifteky prý jsou výborné). No a v Asii zase jedí psy...Nevidím na tom nic špatného...

8 4
možnosti

Přece nejde o koninu.Jde o klamání a šizení lidí.Váš příspěvek je konina.

2 3
možnosti