Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

georgino

14. 9. 2012 15:25
Jste na omylu

Ano, souhlasím s Vámi v tom, že jsou to pitomosti. Normální lidé tak ani nemohou žít. Ale zeptejte se svých přátel, co dělalali jejich rodiče, dědové či babičky. Taky jsem neposlouchal, lumpáren jsme se taky nadělali spousty. Hned se vědělo, kdo ukradl třešně, švestky a podobně. Jednak jsme se přežrali a důsledky. Doma rovnou exekuce po prdeli, sousedům pomáhat, dokud neřekl, že jsme srovnaní a do života? Nikdo z nás nebyl v base a že jsme dostali pár po hubě asi patřilo k věci. Na svojí dceru jsem vztáhnul ruku, když v 15 nepřišla domů. Někde hulili a popíjeli. Dodnes je mi za to vděčná.

1 0
možnosti
BM

sallyna

14. 9. 2012 16:01
Re: Jste na omylu

jenže dnes je to "týrání" a "zneužívání". Dát na zadek vlastnímu dítěti bude za chvilku zločin. A učitelé......ty jsou zcela bezmocní. A dětičky, nebude to dlouho trvat a vytáhhnou na ně pistoli.......

1 0
možnosti
MD

+R/-W

14. 9. 2012 15:22
az na detaily dobre pocteni

0 0
možnosti
VK

Max-Pol

14. 9. 2012 15:23
Re: az na detaily dobre pocteni

Dík, autor.

0 0
možnosti
IH

misaviki

14. 9. 2012 15:10
.

VKV šly tak před 10 lety? Pojišťovna je už taky pasé :-)  trošku jste zaspal, podle ukázet jdou seriály ze škol a z nákupního centra. Viděla jsem v sobotu jeden díl z toho nákupního centra a docela slabota. Stejně se tvářící hnusná Kostková, trapné zápletky, dialogy hodné dětí z mateřské školky  8-o

2 0
možnosti
VK

Max-Pol

14. 9. 2012 15:12
Re: .

Jenže já ta VKV včera opravdu viděl :-) Sice ne ve 20:00, ale přesto... O zbytku naší produkce jsem informován, TV pro sichr nevlastním.   Autor

1 0
možnosti